با گاه آنلاین لاکی همراه باشید

دیزاین لاک ناخن به روش های مختلف

استفاده و به کار بردن انواع دیزاین لاک ناخن متناسب با هر فصل، می تواند برای خانم ها بسیار سرگرم کننده باشد. اما بعضی از خانم ها فقط یک لاک ساده روی ناخن های خود می کشند و تمام.  آیا تا به حال به دیزاین ناخن های خود فکر کرده اید. شما می توانید با به کارگیری خلاقیت خود طرح هایی بی نظیر بر روی ناخن های خود داشته باشید. فقط کافی است تا کمی خلاق باشید. ما در این مطلب به چند نمونه از دیزاین ناخن برای شما معرفی میکنیم.

 

نقاطی مانند ستاره های آسمان

هیچ ابزاری برای دیزاین لاک ناخن ندارید؟ مشکلی نیست. می توانید با استفاده از نوک مداد یک دیزاین لاک ناخن را به وجود آورید. در مرحله ی اول، سر مداد را به لاک ناخن آغشته کنید و سپس بر روی ناخن خود نقاطی کوچک و بزرگ بکشید. به همین راحتی می توانید به یک لاک ناخن شیک دست یابید. حتی می توانید قبل از طرح زدن یک لاک با رنگ مشکی با سورمه ای بزنید تا دقیقا به شکل آسمانی از ستاره ها شود.

 

دیزاین لاک ناخن با طرحی شکسته

در این روش، لاک ناخن به صورت شکسته و بریده بریده به نظر میرسد، اما از ابزار خاصی استفاده نشده است. می توانید بعد از خشک شده لاک ناخن از پولیش براق استفاده کنید و جلوه ای زیبا به ناخن های خود دهید.

 

استفاده از یک مسواک

شما می توانید از یک مسواک به عنوان دیزاین لاک ناخن خود استفاده نمایید. در مرحله اول لاک را بر روی مسواک زده، سپس مسواک را روی ناخن های خود فشار دهید تا رنگ آن منتقل شود. میتوانید از رنگ های مختلفی استفاده کنید و یک دیزاین لاک ناخن، بر روی ناخن های خود بکشید.

 

 

دیزاین لاک ناخن با اضافه کردن زرق و برق

اگر در دیزاین لاک ناخن، از اکلیل استفاده ناخن شما را به طرحی شیک تبدیل می کند. از یک حوله کاغذی برای خیس کردن برخی از لایه های شفاف استفاده کنید و به شما امکان کنترل بیشتر درخشش را می دهد.

 

منبع : https://www.rd.com/beauty/nail-art-designs/page/2/

 

گروه انجمن و ترجمه مقالات گاه آنلاین لاکی


گاه آنلاین لاکی ناخن ,دیزاین ,استفاده ,توانید ,مسواک ,آنلاین ,استفاده کنید ,دیزاین ناخن ,آنلاین لاکی ,گاه آنلاین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

يادداشت ها يك فراموش شده گرشا صوت فروشگاه اینترنتی جاوید همراه دانلود فایل جنوب چت سئو سایت کمپانی فروشگاه اینترنتی شاپ صدا اتاق کوچک تنهایی