کتاب الکترونیکی موضوعی است که این روز ها در منابع مختلفی مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد، پس شاید از مزایا و ویژگی های عدیده ی آن آگاه هستید و به خوبی می دانید دارای چه وجه تمایز های منحصر به فردی نسبت به کتاب های عادی است. با این حال برای آگاه سازی جامع تر و بهتر جامعه، این متن را به صحبت پیرامون ویژگی کتاب های الکترونیکی اختصاص داده ایم، ویژگی هایی که هر کسی را برای مطالعه و کتابخوانی وسوسه خواهد کرد.

ارائه و توزیع نسخه های چاپی کتاب از آن جا که با استفاده از متریال و ماشین آلات مختلفی انجام می شود، مستلزم پرداخت بهای هنگفتی است؛ در حالی که شما با پرداخت این بها در اکثر مواقع تنها یک بار کتاب مربوطه را مطالعه می کنید و نهایتاً در کتابخانه بلا استفاده باقی می ماند. برای پیش گیری از هزینه های اضافی ناشی از نسخه های کاغذی، بهترین پیشنهاد موجود خریدکتاب  دیجیتالی است. هزینه هایی که می توانید از این طریق ذخیره کنید، باعث می شوند آسیب های وارد شده به محیط زیست کاهش یافته و طبیعتی وسیع تر و سالم تر داشته باشیم.

بهره مندی از وجود کتاب های دیجیتالی غیر از این که در ذخیره ی هزینه موثر است، منجر به صرفه جویی در وقت هم می شوند. در حقیقت زمان دست نیافتنی ترین عنصر ارزشمند جهان است و باید برای حفظ و ذخیره سازی آن نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهید. از جمله تاثیر گذار ترین اقداماتی که در این زمینه موثر است، دانلود کتاب دیجیتال می باشد. در واقع با انجام این فرایند دیگر لازم نیست وقت اضافه ای برای مراجعه به کتاب ی صرف کنید و فقط کافیست از طریق اینترنت به درگاه های کتاب صوتی صوتی و متنی الکترونیکی رفته و در ازای کم ترین فاصله ی زمانی کتاب مورد نظر خود را یافته و تهیه کنید.

از فرسودگی کتاب ها جلوگیری کنیم

 

تا به امروز به علت نبود تکنولوژی کتاب های بسیار زیادی در کتابخانه ها خاک خورده و فرسوده شده اند، در حالی که اگر کتاب های دیجیتالی پیش تر ابداع می شدند، دیگر هیچ کتاب اضافه و فرسوده ای در کتابخانه ها نبود.

کتابچین (www.ketabchin.com) یک درگاه معتبر اینترنتی است که در راستای جلوگیری از فرسودگی کتاب ها و افزایش سرانه مطالعه ی کشور، امکان دانلود کتابهای رایکان را در هر سبک و سیاقی فراهم کرده است.


دانلود آهنگ جدید کتاب ,ذخیره ,هزینه ,الکترونیکی ,دیجیتالی ,دانلود ,فرسودگی کتاب ,موثر است، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

PunchLabel ساسان مارکت دانلود فایل های کمیاب مدیربان سرزمین کمیک عسل طبیعی