بعد از رفتن به مدرسه ماساژ درمانی ، اخذ مجوز برای تمرین و در نهایت راه اندازی گاه ، آخرین چیزی که بسیاری از متخصصین ماساژ می خواهند درباره آن فکر کنند پرداخت مالیات دولت است. شکی نیست که ماساژ درمانی خدمات بسیار ارزشمندی ارائه می دهند ، اما ایالت ها غالباً درمورد مالیات بر ماساژ اختلاف نظر دارند.
قبل از اینکه خود را از وزارت خزانه داری محلی یا ایالتی خود دریافت کنید و درخواست مالیات از سال های گذشته را دریافت کنید ، اطمینان حاصل کنید که قوانین مالی مربوط به تجارت ماساژ درمانی خود را همه بدانید.آموزش ماساژ.
اکثر متخصصین ماساژ درمانی نیازی به پرداخت مالیات مشتریان خود ندارند. با این حال ، برخی از دولت های محلی و ایالتی ماساژ درمانی را در یک دسته مالیات قرار می دهند - به طور معمول آن را یک سرویس شخصی یا لوکس می دانند. لیست زیر یک راهنمای مطلق در مورد مکانهای پرداخت ماساژ درمانی نیست. بلکه این نمایندگی از قوانین مالیاتی در ایالت های خاص ایالات متحده و شهرداری ها است که یک متخصص ماساژ درمانی می تواند مسئول جمع آوری مالیات بر باشد. همیشه برای درمانگران مهم است که قوانین مالیات را در هر مکانی که انجام می دهند به طور کامل بررسی کنند ، با تشخیص اینکه قوانین به طور مداوم در حال تحول هستند و ممکن است دارای نقاط ضعف اساسی باشند.آموزش طب سنتی.
بسته به جزئیات مختلف ، تمرین ماساژ درمانی در پنج مکان زیر ممکن است نیاز به در نظر گرفتن مالیات در هزینه شما داشته باشد:
اوهایو - از اول اوت سال 2001 ، ایالت اوهایو دامنه ماساژ درمانی را افزایش داد تا شامل مالیات شود. باب تفت ، فرماندار اوهایو ، خانه بیل 95 را به تصویب رساند ، كه اساساً مبنای مالیات این ایالت را به 6 درصد افزایش داد و مفاد آن را گسترش داد تا شامل ماساژ درمانی شود. با این حال ، ماساژ درمانی که توسط پزشک انجام و یا تجویز شده است ، از جمع آوری مالیات معاف است. علاوه بر این ، پزشکان متخصص باید بسته به شرایطشان ماهانه ، سه ماهه یا نیمه سالانه مالیات را بازپرداخت کنند و به شدت برای ترغیب سوابق تجاری که مستندات آن از پرداخت مالیات معاف است ، تشویق می شوند.
نیوجرسی - در تاریخ 1 اکتبر 2006 ، مالیات بر ماساژ ، بدن و خدمات جسمی که در نیوجرسی ارائه می شود اعمال می شود. اگر پزشک پزشکی ، پزشک متخصص پوکی ، دندانپزشک ، طب سوزنی ، کایروپراکتور ، فیزیوتراپی ، پرستار ثبت نام شده ، پدیاتریست یا یک ماما دارای مجوز ، ماساژ درمانی را در محدوده مجوز خود اجرا کند ، جمع آوری مالیات لازم نیست. مشابه قانون اوهایو ، تجویز پزشک ممکن است معاف باشد. نسخه ای برای ماساژ درمانی باید توسط پزشک متخصص مجوز ، استئوپات ، کایروپراکتور ، پدیاتریست ، دندانپزشک یا روانشناس با دکترای روانشناسی برای بیمارانی نوشته شود که پزشک پزشکی ، استئوپات ، کایروپراکتور ، podiatrist ، روانشناس یا دندانپزشک در حال ارائه درمان است یا خدمات مشاوره در محدوده مجوز وی.آموزش پوست و زیبائی skin care.
مینه سوتا - در مینه سوتا ، ماساژ درمانی که خدماتی را انجام می دهد که به منظور معالجه بیماری ، جراحت یا بیماری نیست ، مشمول مالیات است اما مسئولیت مالیات مینسوتا کار (Cafe) نیست. اگر ماساژ به عنوان درمانی برای بیماری ، جراحت یا بیماری ارائه شود ، آن را تحت فشار مالیات مینسوتاکره قرار خواهید داد.
نیویورک سیتی - ماساژ درمانی ، حتی اگر توسط یک ماساژ درمانی مجاز تحت عنوان VIII قانون آموزش و پرورش اداره شود ، با نرخ 4.5 درصد قابل پرداخت است. ماساژ توسط پزشک ، فیزیوتراپیست یا کایروپراکتور و غیره که به دلایل پزشکی این خدمات را انجام می دهد ، مالیات ندارد. در ماساژ درمانی وقتی در ایالت نیویورک خارج از محدوده شهر نیویورک انجام می شود ، مالیات بر وجود ندارد.
کانتیکت - تا زمانی که شما یک ماساژ درمانی مجاز دارید ، ماساژ درمانی در کانکتیکات مالیات نمی گیرد. اگرچه ، ماساژ درمانی که توسط شخص دیگری غیر از یک ماساژ درمانی مجاز انجام شده است ، از سال 1991 مالیات می گیرد.
در حالی که اکثر مکان های ایالات متحده ماساژ درمانی را خدمات مالیاتی نمی دانند ، چندین مورد آن را در مجموعه های دولت خود قرار می دهند. اگر از قبل با قوانین مالیاتی در ایالت و شهرداری خود آشنا نبودید ، حتما آنها را به طور کامل بررسی کنید. اطلاع رسانی صحیح به شما کمک می کند از وضعیت بالقوه پرهزینه ای که یک جمع کننده مالیات درخواست مالیات قبلاً غیرقابل جمع شدن را ارسال می کنند ، جلوگیری کنید.


دانلود آهنگ جدید ماساژ ,مالیات ,درمانی ,پزشک ,انجام ,ایالت ,ماساژ درمانی ,مالیات ,درمانی مجاز ,آوری مالیات ,توسط پزشک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چیز در مورد صنعت قوانین بسکتبال فروشگاه اینترنتی سونت برای تو تخفیف دونی 4جوک